Карта - схема розташування корпусів та гуртожитків

shema korpysiv3

А - Адміністративно-навчальний корпус (вул. Генерала чупринки, 103);

1 - Навчально-лабораторний корпус №1 (вул. Генерала чупринки, 105):

  • Приймальна комісія (к. 107);
  • Дирекція Навчально-наукового інституту екологічної економіки і менеджменту (5 поверх к. 502);
  • Центр дистанційного навчання та післядипломної освіти (2 поверх, к. 209);

2 - Навчально-лабораторний корпус № 2 (вул. Залізняка, 11):

  • Дирекція Навчально-наукового інституту деревообробних та комп’ютерних технологій і дизайну (3 поверх, к. 93);

2а - Навчально-лабораторний корпус № 2а (вул. Залізняка, 11а);

3 - Навчально-лабораторний корпус № 3 (вул. Кобилянської, 1);

4 - Навчально-лабораторний корпус № 4 (вул. Генерала Чупринки, 85);

5 - Навчально-лабораторний корпус № 5 (вул. Коновальця, 102);

 

6 - Навчально-лабораторний корпус № 6 (вул. Природна, 19):

  • Дирекція Навчально-наукового інституту лісового і садово-паркового господарства (3 поверх);
  • Дирекція Навчально-наукового інституту інженерної механіки, автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій (2 поверх);

7 - Навчально-лабораторний корпус № 7 (вул. Гординських, 5);

8 - Бібліотека (вул. Генерала Чупринки, 101);

9 - Їдальня «Верховина», комбінат громадського харчування (вул. Генерала Чупринки, 105а);

10 - Музей деревини;

① Гуртожиток № 1 (вул. Генерала Чупринки, 114);

② Гуртожиток № 2 (вул. Генерала Чупринки, 114а);

③ Гуртожиток № 3 (вул. Природна, 8);

④ Гуртожиток № 4 (вул. Природна, 10).

 

Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами

k1 pandusКожна людина, незалежно від стану здоров’я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, має право на одержання освіти, якість якої не різниться від якості освіти звичайних людей. Університет дружній до осіб з особливими освітніми потребами.

Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, що ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах  закладу освіти.

В основу інклюзивної освіти покладена ідеологія, яка виключає будь-яку дискримінацію дітей, яка забезпечує однакове ставлення до всіх людей, але створює спеціальні умови для дітей з особливими потребами.

Для забезпечення доступності навчальних приміщень для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, зокрема їхнього безперешкодного доступу до будівлі, навчальних аудиторій та іншої інфраструктури, університет має обладнаний відповідно до державних будівельних норм, правил і стандартів навчально-лабораторний корпус № 1. Корпус обладнано пандусом (зображено на фотографії) і двома ліфтами. В ньому розміщено навчальні аудиторії, лабораторії, спеціалізовані кабінети та комп’ютерні лабораторії, а також читальний зал науково-технічної бібліотеки, Центр дистанційного навчання та післядипломної освіти, Приймальну комісію університету, буфет студентського комбінату харчування та інші інфраструктурні приміщення.

Акт обстеження корпусу № 1 здійснено фахівцями з питань технічного обстеження будівель та споруд, які мають кваліфікаційний сертифікат.

Для студентів з особливими освітніми потребами, які не мають можливості відвідувати заклад вищої освіти, Національний лісотехнічний університет України активно впроваджує дистанційну форму навчання, діяльність якої забезпечує Центр дистанційного навчання та післядипломної освіти на базі Віртуального навчального середовища НЛТУ України.

Для студентів з особливими освітніми потребами, які мають захворювання опорно-рухового апарату, але відвідують університет, Навчально-методичний відділ складає розклад занять таким чином, щоб аудиторні заняття (лекції, практичні, лабораторні) проходили в навчальних корпусах, обладнаних пандусами та ліфтами або лише на першому поверсі навчальних корпусів без ліфту.

Last modified on Tuesday, 10 December 2019 14:40

logo nltuUKRAINIAN
NATIONAL
FORESTRY
UNIVERSITY

 

 

© 2023 НЛТУ України

JoomShaper