- Деталі
- Категорія: Відгуки Erasmus+
Впродовж останніх шести років НЛТУ України співпрацює з Технічним університетом м. Зволена (Словаччина) за програмою академічних обмінів Еразмус+. Технічний університет м. Зволена за освітньо-науковим профілем є подібним до НЛТУ України та готує фахівців у галузях лісового господарства, деревообробки та інженерії.
Студенти-лісотехніки мають можливість навчатись один-два семестри в партнерському університеті за програмою Еразмус+ з можливістю перезарахування результатів навчання після повернення до рідного університету.
Цієї осені двоє студенток ННІ ІМАКІТ Надія Ганчар та Яна Мішіна навчаються в Технічному університеті Зволена.
Відповіді студенток на найпоширеніші питання щодо навчання за програмою Еразмус+ – у цьому матеріалі.
1) Як ви отримали стипендію Еразмус+ ?
Надія Ганчар: «У чаті студентів отримала повідомлення, що є відкритим Еразмус+ конкурс на навчання в Університеті Зволена, вирішила спробувати. Головними критеріями відбору було навчатися на денній формі навчання і скласти іспит з англійської мови. Опісля була онлайн-співбесіда в нашому університеті – загальні питання по спеціальності. Я успішно її пройшла, і наш університет скерував мене на навчання до Університету м. Зволена. Одразу по приїзду до Зволена я підписала грантову угоду та отримала гроші в бухгалтерії. Все було не так складно, як могло здаватися спочатку».
Читати далі: Навчання студентів-лісотехніків в Технічному університеті м. Зволена
- Деталі
- Категорія: Відгуки Erasmus+
Іспанія завжди захоплювала мене своєю культурою і звичаями, тому коли я дізнався про конкурс на здобуття стипендій для навчання в Університеті Вальядоліду за програмою Еразмус+, вирішив прийняти участь у ньому і був зарахований на одну з програм навчання цього Університету.
Вальядолід – невелике місто, розташоване на північ від Мадриду. Мою увагу привернула неперевершена архітектура міста, яка вказує на те, що воно старовинне та з багатою історією. Незважаючи на епідеміологічну ситуацію, життя в місті вирує, і навіть ввечері молодь активно відпочиває з дотриманням всіх карантинних норм.
- Деталі
- Категорія: Відгуки Erasmus+
Інтеграція в європейське і світове освітнє і наукове середовище сприяє підвищенню кваліфікації науково-педагогічних працівників. Стратегія інтернаціоналізації є невід’ємною складовою загальної стратегії розвитку Національного лісотехнічного університету України (UNFU) та інструментом забезпечення його конкурентоздатності в національному та міжнародному освітньому й науковому просторі. Тому обмін науковою інформацією та педагогічним досвідом із науково-педагогічними працівниками зарубіжних університетів є надзвичайно корисним.
З великим задоволенням та ентузіазмом я отримала двомісячну стипендію Служби академічних обмінів Німеччини (DAAD) для науково-дослідного стажування в Університеті сталого розвитку міста Еберсвальде (HNEE).
Моє перебування було заплановано на березень-квітень 2020 року. Прибувши на факультет лісу та довкілля HNEE і облаштувавшись на робочому місці, почалася організаційна робота щодо втілення в життя робочого плану. Для здійснення запланованих візитів, зустрічей з експертами та інших організаційних моментів потрібно регулярно багато спілкуватися і відправляти кореспонденції електронною поштою.
У другий тиждень березня мною прийнято участь у воркшопі “Вступ до аналізу річних кілець дерев за допомогою статистичного програмного забезпечення R: від збору даних до оцінки” (професори Гуеріке і Шрьодер, кандидат наук Кьорнер). Для мене, як еколога є цікавим спостерігати за нерівномірністю розвитку різних видів дерев під час впливу певних факторів навколишнього середовища, зокрема, перепадів температур під час зміни сезонів року (рис. 1-4).
Рис. 1. Дублювання інформації зі сканера на монітор (чітко видно судини)
- Деталі
- Категорія: Відгуки Erasmus+
В Еберсвальде, як і у всій Німеччині, з початку травня ввели правило, що в магазинах чи в громадському транспорті всі зобов‘язані носити маски. Дистанційне навчання відбувається по-різному: деякі викладачі проводять лекції онлайн за допомогою різноманітних додатків для онлайн зустрічей (Zoom, BBB, Go to Meeting, та інші), а деякі поширюють навчальний матеріал для самостійного опрацювання за допомогою університетської платформи „EMMA+”.
Для прикладу на лекції з бізнес-англійської студенти отримують кожного тижня завдання і опрацьовують їх самостійно. По закінченню, щось надсилається на перевірку викладачу, щось перевіряється власноруч. Лекції з Environmental Management, Reporting and Certification відбувалися в Go To Meeting. Предмет був у нас впродовж тижня, тепер ми маємо місяць на самостійну роботу, а потім продовжимо.