Освіта для сталого розвитку
Освіта для сталого розвитку (ОСР) базується на фундаментальному припущенні, що людство має радикально змінити сучасний хід економічного, екологічного і соціального розвитку для забезпечення здорового та якісного життя нинішніх та майбутніх поколінь.
У грудні 2002 р. Генеральною Асамблеєю ООН прийнята Резолюція «Про Декаду ООН з освіти для сталого розвитку, починаючи з 1 січня 2005 року» (2005 - 2014).
У березні 2005 р. Європейська Економічна Комісія (ЄЕК) при ООН прийняла документ "Стратегія ЄЕК ООН для освіти в інтересах сталого розвитку".
Вслід за цим в Україні було схвалено "Концепцію регіональної системи ОСР" та опубліковано "Національну доповідь з ОСР". Певний інтерес можуть становити також відповідні документи, прийняті в Росії та Білорусі.
Практичне "Керівництво та рекомендації з переорієнтації освіти на вирішення задач сталого розвитку" було підготовлено сектором освіти ЮНЕСКО також у 2005 р.
У 2011 р. Комітет екологічної політики ЄЕК ООН розробив документ про "Компетенції в ОСР".
Вслід за цим в НЛТУ публікуються статті "Результат екологізації вищої професійної освіти у форматі компетентнісного підходу" (Адамовський М.Г., Магазинщикова І.П.) та "Освіта для сталого розвитку: напрацювання та завдання" (Загвойська Л.Д.)
ООН підведе підсумки "Десятиліття освіти для сталого розвитку" на Всесвітній конференції з ОСР у 2014 р.
- Рішення колегії МОН України Про екологізацію освіти
- ДОПОВІДНА ЗАПИСКА Про екологізацію вищої освіти України з метою підготовки фахівців для сталого розвитку