Метою стажування було:
- ознайомлення з організацією навчального процесу в університеті;
- відвідування англомовних навчальних курсів;
- вивчення досвіду та нових методик викладання дисциплін з метою підвищення якості освіти;
- збір наукової літератури для впровадження нових та вдосконалення існуючих англомовних курсів для іноземних студентів;
- розширення мережі контактів з науково-педагогічними працівниками університету з Німеччини для подальшої співпраці;
Проф. Кійко О.А., проф. Кшивецький Б.Я., доц. Юрків Н.М. відвідували англомовний навчальний модуль “Drivers of stress to systems functionality and root causes”, який читали викладачі Університету сталого розвитку міста Еберсвальде та запрошені лектори Luzmila Rosales Richard (координатор модулю), Prof. Dr. Carsten Mann, Christoph Nowicki, Prof. Dr. Hermann Ott, Dr. Michael Spies, Caroline Meier, Dr. Bert De Bièvre.
Тематика прослуханого модулю передбачала обґрунтування системного розуміння причин виникнення кризових ситуацій в соціо-економічному середовищі та аналізу індикаторів кризових явищ. В результаті вивчення даного модулю було ознайомлено з підходами до визначень та класифікацією ризиків та їх чинників. Курс передбачав отримання і застосування базових знань з управління ризиками для розробки майбутніх сценаріїв і їх ідентифікації. Отримані практичні навики в результаті відвідування модулю передбачали можливість визначення пріоритетних проблем шляхом оцінки критичності та стратегічної значущості факторів ризику.
Ст. викл. Василишин Х.Р., асист. Лесюк Г.М. відвідували англомовний навчальний модуль “Forest Governance and Policy I”, що складався з 2-х частин: 1) концепції, інститути, учасники лісового управління (лектор проф. д-р Carsten Mann), та 2) спільне (партисипативне) управління і креативні методи участі (проф. д-р Heike Walk, д-р Mónica Hernández Morcillo). У рамках модулю було передбачено екскурсію до місць коворкінгу для оцінювання ефективності застосування партисипативного підходу до управління. Отримані практичні навики в результаті відвідування модулю включають оцінювання змін у підходах до управління природними ресурсами, зокрема переходу від централізованого управління до спільних моделей врядування, використання методів синтезу знань для обгрунтування вирішення комплексних еколого-економічних проблем.
Результатом стажування стало вдосконалення існуючих дисциплін для вітчизняних та іноземних студентів-магістрів новим навчальним та науковим матеріалом, новими методиками викладання.
Вдячні НЛТУ України за надані можливості збагачувати свої знання та підвищувати свою професійну майстерність для удосконалення навчального процесу!