Хто куди, а ми в Німеччину

P1040971З 07 по 20 липня 2019 р. студенти-магістри лісового господарства провели навчальну екскурсію по лісах Німеччини.

На екскурсію поїхали кращі студенти груп ЛГ-51м та ЛГ-52м. Навчально-пізнавальну екскурсію організував і проводив професор кафедри лісівництва, доктор сільськогосподарських наук Лавний Василь Володимирович.

Екскурсійна програма розпочалась 07 липня виїздом автобусом зі Львова до м. Кракова, де відбулась оглядова екскурсія по центру міста. Близько 19 год.  ми вирушили далі до м. Праги, де мали тривалу екскурсію по м. Прага. Звідти 8-го липня ми вирушили до Німеччини в село Есталь, де ми провели 2 дні. Зранку 9-го липня ми познайомились з директором лісгоспу Йоганніскройц доктором Буркхард Штекелем, який ознайомив нас з наближеним до природи лісівництвом у дубових лісах.

10-го липня ми відправились до міста Фройденштадт, яке розташоване в горах Шварцвальд на висоті 700 м над рівнем моря. В цьому місті ми проживали в готелі "Sonne", шо в перекладі з німецької мови означає "сонце", тут ми прожили 7 незабутніх днів.

До обіду 11 липня ми знайомилися із природозберігаючою, механізованою заготівлею деревини в гірських умовах. Після обіду було купання в панорамному  басейні міста Фройденштадт.

Ранок 12 липня видався дуже чудовим  і вже о 8-мій годині ми сиділи в автобусі і прямували до міста Роттенбург, щоб ознайомитись з університетом прикладних лісових наук. Після обіду ми відвідали учлісгосп та ознайомились з веденням лісового господарства у різновікових мішаних дубових лісах. Правда погода була до нас трішки непривітна, оскільки пішов дощ, але настрій був пречудовим. Після завершення екскурсії ввечері був влаштований пікнік на території університету, де ми познайомились з німецькими студентами, одним словом вечір закінчився цікавим спілкуванням та гарним настроєм.

Суботній ранок 13 липня розпочався виїздом у комунальний ліс м. Дорнштеттен. Там нас зустрів лісничий і провів нам екскурсію лісом та розказав нам про досвід наближеного до природи лісництва. Після обіду всі гуртом відвідали стежку для босих прогулянок «Гальванген».

В неділю 14-го липня ми вирушили до міста Зельбах до приватних лісів професора Роденкірхен, де відбулась пізнавально-навчальна екскурсія лісами. Після екскурсії ми вирушили до Франції в м. Страсбург, де відбулась оглядова екскурсія по центру міста, де ми зробили багато крутих фотографій та отримали море гарних вражень.

зображення viber 2019 08 23 20 23 34  0 02 05 6c9f4731c3d6a580e1c40e95377bb80e9c768e36efec0988aa3c6c7dce3e7363 9fc7e2ce  зображення viber 2019 08 23 20 23 06

Понеділковий ранок розпочався пізніше за всі ранки до того. Виспавшись та набравшись сил ми вирушили до лісу. В лісі відбулось ознайомлення з вибірковою системою рубок головного користування (Плентервальд) у мішаних буково-смереково-ялицевих лісах міста Фройденштадт та рекреаційним лісокористуванням. Після смачного обіду ми відправилися до деревообробного комбінату "Пфайфлє", де ознайомилися з сучасною технологією деревообробки. На вечір нам підготували "санки літом", тобто ми поїхали на літню санну трасу "Попперталь", що дало нам змогу серед літа покататись на санках.

Вівторок 16 липня розпочався дуже рано. Вже о 7 годин ми виїхали з готелю «Сонце» і попрямували до м. Вайблінген на завод STIHL, де нам провели екскурсію по виробничих цехах фірми  STIHL. Після екскурсії нам влаштували обід та подарували подаруночки на згадку. Далі ми поїхали по магазинах за покупками додому.

0 02 04 68644e5c80bb34e3b1bdd4feb542e272323f1e5bde53c8c9ff4475137d0c8c60 46d408cc  20190711 134601  20190714 091136

Весь тиждень ми відчували турботу і велику підтримку зі сторони головного організатора нашої навчальної екскурсії - пана Фрідріха Хауга, який вже 13 років підряд організовує і проводить практики та екскурсії магістрів лісового господарства НЛТУ України по лісах Німеччини.

У середу 17 липня ми покинули готель "Сонце" та попрямували до міста Фрайбург. Там відбувся огляд факультету екологічних наук та знайомство з лабораторією дендрології, де ми побачили зуб мамонта та куски дерев, яким більше 12 тис. років. Після обіду відбулась екскурсія по центру міста та ознайомлення з вибірковою системою господарювання у комунальних лісах м. Фрайбург. Також ми побачили найвище дерево Німеччини - дугласію висотою понад 64 м. Ночівля була у будинку для студентів у горах. Наступний день виявився довгим і виснажливим.

18 липня ми покинули будиночок і виїхали автобусом до міста Берхтесгаден. По дорозі ми попали в великі затори і дуже довго їхали до місця зустрічі. Під час поїздки ми повертали до магазинів, де купували їжу на вечерю. Приїхали ми о 21 год. до Нацпарку, де нас зустрів директор рейнджерів і провів нас до лісового будиночка в Альпах.

0 02 05 f3811e6d21112adab91233c7bb903f5c91a4df04388e66950728ed9a47a4eda8 a92e430a  зображення viber 2019 08 23 20 28 06  P1040968

Потрохи наша пізнавально-навчальна екскурсія підходила до кінця  і в п'ятницю 19 липня відбулась остання екскурсія по Національному парку «Берхтесгаден» в Альпах. Під час екскурсії ми піднялись на висоту 1937 м над р. м., де нам відкрився неймовірний і незабутній вигляд. Після обіду ми вирушили автобусом додому через Австрію та Угорщину.

У суботу 20 липня ми прибули на Україну до Львова. Так і закінчилась наша навчально-пізнавальна екскурсія по лісах Німеччини, під час якої ми почерпнули багато пізнавальної та корисної інформації з наближеного до природи лісівництва, яка стане нам у нагоді під час майбутньої роботи в лісовому господарстві.